Kenrith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu takıma gelmiş geçmiş en iyi td Zico'dur bence. Keşke yine gelse. Zico olsaydı şu kadroyla neler yapardık
O konuda çıkan haberler var umarım aslı vardır.