çok şey yazmışsın ama bence yanlış düşünüyorsun. Bence kalmalı sonuna kadar destek olunmalı. Bu takımı şampiyon yapmış ve şampiyonluğu zor günlerinde yarım puanla kaçırmış ve Fenerbahçe de yıllarca destan yazmış bir Teknik direktörden bahsediyoruz. Eski kafa anlayışını bırakmamız gerekiyor bir futbolcu yüzünden teknik direktörü göndereceksek aziz yıldırım da gitsin o zaman.
Yazdıklarımın Alex ile hiçbir alakası yok o olaydan bahsetmedim zaten.Birçok konuda hatalı Türkiye'de oyunculara en çok para ödeyen takım olmamıza rağmen ligin en az koşan, en az mücadele eden, en uyumsuz takımlarından birisiyiz.