Koyu bir Fenerbahçe taraftarı olarak Aykut Kocaman'ın Fenerbahçe gibi büyük bir kulübün Teknik Direktörlük görevini kaldıramadığını düşünüyorum.

Takımı iyi çalıştıramıyor.
Sistemi yanlış.
Kadro kuramıyor.
Oyuna müdahale edemiyor etse de işe yaramıyor.
Sürekli aynı hataları yapmasına rağmen hatalarından ders çıkaramıyor.
Oyuncularla iletişimi kötü.
Yaptığı transferler yanlış.
Jest ve mimikleri aşırı kötü.
Rakibi çok fazla gözünde büyütüyor.
Oyuncuları iyi konsantre edemiyor.
Takım önde baskı yapamıyor.
Takımı defansif oynatıyor.
Takım hücumda büyük sıkıntılar çekiyor.

Özellikle Galatasaray maçlarında ben şu yaşıma kadar böyle kötü futbol oynayan bir takım görmedim.Arena'da 3-1 kaybettiğimiz maçta Alex'i forvet olarak oynatıp Semih ve Ujfalusi gibi 2 uzun oyuncunun ortasına bıraktı atılan tüm topları bu ikili raket gibi Fenerbahçe sahasına gönderdi.Kadıköyde 2-2 biten ve Arena'da 2-1 kazandığımız maçlarda Galatasaray resmen ezdi.3-2 kaybettiğimiz süper kupa maçında skorun 2-2 ve Galatasaray takımının 10 kişi kalmasına rağmen takımı defansif oynatmaya devam etti 10 kişi kalan Galatasaray resmen bunalttı ve golü de buldu.

Nedir bu kontrollü oyun ya sen Barcelona mısın Selçuk,Baroni,Mehmet Topal,Mehmet Topuz gibi adamlarla top çevireceksin.Takımda hücum anlamında hiçbişey yok.Hücum anlamında birşey olmadığı gibi defansif anlamda da hiçbirşey yok.En kötü rakibimiz bile kalemizde çok kolay pozisyon buluyor.

Yaptığı transferler desek hiçbir işe yaramıyor tamamen yanlış.Bir kere Mehmet Topal Emre gibi ileriye top taşıyabilen değilde Alex gibi olduğu yerden pas dağıtan bir futbolcu.Zamanla belki iyi işler yapar ama kesinlikle Emre gibi bir oyuncunun yerini tutmaz.Hasan Ali Kaldırım desen bu zamana kadar ne başardı da Fenerbahçe gibi büyük bir kulüpte sol bek olarak oynuyor.Uğur Boral gibi bir sol beki satıp yerine Hasan Ali gibi ne defansif yönü nede hücum yönü olan bir sol bek aldın.

Daha yazılacak birçok şey var ama bunlarla yetindim.Bu adam bu işi beceremiyor arkadaşlar.İnsanlığına diyecek bir şey yok 10 numara adam ama Teknik Direktörlük işinde zerre kadar anlamıyor.Sen Fenerbahçe'nin efsane futbolcularından birisin ve öyle kal ne olur daha fazla zarar verme bu kulübe ne olur çek git.