Şahsi yorumum latin karakter sınıfını kullanmanızı önermiyorum. Utf-8 Bomsuz olarak kodlama yaptığınızda Türkçe karakter sorunu yaşamazsınız. (Veritabanının karakter karşılaştırmasının utf8 olmasına dikkat etmeniz gerekiyor) Teşekkürler paylaşımınız için.