Şimdi ışık anahtarına takılıp olayı saptırmayalım, temizledim çıkmadı işte üstüme gelmeyin ağlarım. Az önce döndüm baktım hakkaten pis görünüyo, ama yapcak bişi yok
Kuşuma laf ettirmem, her ne kadar kaçmış gitmiş olsa da camdan dışarı.
Fotoğraf detaylarına yoğunlaşalım lütfen öhöm.