Merhaba arkadaşlar.
Chromede ayarlardan kullanıcı ekleme kısmı var. Ekleidkçe yeni tarayıcı açılıyor. 25 tane felan açtım o şekilde. Elektirik gitti. Sadece 15 tanesini kurtarabildim. Chromeyi açıp sol üstten seçerek. Diğer kalen 10 taneyi nasıl aktif edebilirim tekrar ?
Teşekkürler.