Merhaba arkadaşlar oncelıkle kolay gelsin dileklerimle bir sorum olacak webmaster arkadaslar kullandı ıse bılırler google ornegın http://www.google.com/ig/api?weather...n,turkey&hl=tr adresınden webmasterlar ıcın anlık ve onu takıp eden uc gun ıcın hava tahmın raporlarını xml olarak yayınlamaktaydı. ve bız de bu xml den bu bılgılerı gerek asp gerek php gerek baska kodlamalar ıle cekmekteydık ıyı guzelde google nın bu sagladıgı xml hızmetı sanırım bır haftadır çalışmıor ve Üzgünüz ... dıye bır uyarı cıkıyor bu degısıklık bılınclı bır sekılde haberlı mı yapıldı yoksa gecıcı bır sorunmudur bılgısı olan arkadaslar bılgı verırse cok sevınırım ıyı calısmalar dılerım.