ChipOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlarım daha önce bu firma ile görüşen veya bu firmadan ev alan (kendisi & Tanıdığı) varsa bu firma ile ilgili güvenilirliğini öğrenmek istiyorum

Az önce Telefon ile arayarak bir beyefendi ile görüştüm 76 binlik bir daireyi nasıl alabileceğimizi sordum peşinatımı sordu 40 bin dedim aylık ödiyeceğim miktarı sordu 1500 tl dedim ve 24 aylık gruba katılabilirsiniz ve 7. aydada dairenizi alabilirsiniz dedi bana bana mantıklı geldi 3500 dosya parası haricinde herhangi bir para talep edilmeyeceğiniz söyledi sizce mantıklımı ???
Hocam eminevime güvenebilirsiniz.
Biraz cemaat ayaklarındalar faize karşı yürütülmüş bir proje bu.
Farzedin ki kooperatif kuruyorlar, gruplar halinde. Peşinatlarla sana bana ev alıyorlar. Haricinde en fazla 2binTL bi grup ücreti alınıyor o kadar. tabi değişiyor duruma göre. Ama risk 0. Gruptan çekilmek istediğinde söylüyorsun bir sonra ki ayın 20-29'u arası yatırdığını geri veriyorlar. -ailevi durumdan ötürü geri çekmek zorunda kaldım- herşey noter huzurunda...