Merhaba dostlarım daha önce bu firma ile görüşen veya bu firmadan ev alan (kendisi & Tanıdığı) varsa bu firma ile ilgili güvenilirliğini öğrenmek istiyorum
Az önce Telefon ile arayarak bir beyefendi ile görüştüm 76 binlik bir daireyi nasıl alabileceğimizi sordum peşinatımı sordu 40 bin dedim aylık ödiyeceğim miktarı sordu 1500 tl dedim ve 24 aylık gruba katılabilirsiniz ve 7. aydada dairenizi alabilirsiniz dedi bana bana mantıklı geldi 3500 dosya parası haricinde herhangi bir para talep edilmeyeceğiniz söyledi sizce mantıklımı ???