CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sinan kardeşim dedicated bölümüne vps konusu açmışsın Alışacaksın r10'a zamanla , Hoş geldin r10 'a ilk mesajınmış daha yeni gördüm nikini.
Bilmemek ayıp değil hocam, öğrenmemek ayıp. Bak birşey daha öğrendim sayende
ORKUN hocam kralsın SAYGILAR...