Sadece FTP olacaksa Rami bu kadar yüksek tutmanız gereksizdir. XP + FTP Programı Max 700Mb ram kullanır. Yinede seçim sizindir.
Konuyuda anlayamadım aslında Teklifmi istedin sadece "ihtiyacım ne olur" onumu sordun anlamadım. Neyse ben ikisinede cevap vermiş olayım : )
Limitsiz Trafik Fransa VDS