Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam işte ESXi kurup onun üzerine windows 2003 , IIS 6 kurabilirsiniz? taş çatlasa 512 mb ram kaybınız olur ana donanımdan.
adam demezmi ben 300 tl verdim neden esxi vds kurdun diye
şimdi hyper-v yapcam ondan anlaması çok zor tum işlemciye ona vercem