Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şanzelize cafe
[MEDIA]
http://www.youtube.com/watch?v=wIMgdz8fvQI
[/MEDIA]

kafe kalabalık gözüksün diye bütün r10 apaçi kılığında geliriz