LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu sözlerinizden acı çektiğinizi hisseder gibi oldum.

Seviyorum ama terketmek için sadece 1 tane kozun yeter muhabbetine girsem,sanki ben kaybedicekmişim gibi duruyorum.Tabi ki kızı kendime bağladıktan sonra bunları başarıyla sonuçlandırabilirim fakat bağlamak mesele işte.






Hocam gerçekten şuan bu konuyu açarak o kadar çok şey öğrendim ki kızlar hakkında,bu korkuyu gerçekten yeniceğim sizin ve diğer arkadaşlarımın sayesinde.Bu muhabbeti çıkardım kafamdan hocam,gerçekten güzel ayaklarına yatarsam hiç bir zaman başaramayacağım.Bundan sonra o güzel,o sana bakmaz gibi triplere de girmiyorum.
bir kızı bağlamak çok kolay. ilgi göster yeterli.
ama mesafeni koru.