Merhaba arkadaşlar bi türlü adsense hesabı alamıyorum
daha doğrusu 1. onayı geçiyor 2. yi geçemiyor

ne yapacam yardımınıza ihtiyacım var
ücretli yada ücretsiz biri alabilir mi
yada akıl verip neden 2. onayı geçemedigimi söyleyebilirmi
Site
birincisi yeni sitelerle başvuru yapmayın,sitenize en az 1k ziyaretçi geldikten sonra yapın,ikincisi daha önce banlandıysanız bir daha alma şansınız çok zor diğerlerini söylemeye gerek yok.sitenize bakmadım bu arada.