Arkadaşlar öğrenciyim de, para biriktirmek için hesap açtırıcam.

-İşletim ücreti olmasın
-Borsada komisyonu fazla olmasın
-Borsa alım satımlarda hızlı olsun


Akbank düşünüyorum ben şuan, ama borsa için kullanan var mıdır?