webtechnolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALINTI . Bilmiyorum ben paylaştım sadece .. yazılara bakılırsa kendı yazmıs kendı dagıtıyo seklınde ..

Senin bi suçuk yok zaten hocam alıntı yapmışşın sadece.

Merak ettim chromeden siteye girdim yukarda üye girişi yerine tıklayabiliyormusunuz siz ?