benimde az kaldı sabrımın taşmasına. En sonunda google'a küfür mesajı saldırısı yapıcam. Bir site iki aydır hiçmi indexlenmez arkadaş yaaa.. Sanki dersin teker teker onay yolluyorlar botlara şu site indexlensinmi diye.. Anlaşılan google kendi sırtından bedava para kazanılmasını pek sevmiyor..