Burda şunu anlamak lazım ben iyi seocuyum sen kötü seocusun diye bir olay yok.Çünkü gelişmeler google algoritmasında oluyor.Google kendi çalışmalarını bitirmemişken ben buldum,ben buldum diyemeyiz.En sağlıklı görüşleri güncelleme yapıldığında göreceğiz.Matt Cutts bile geçen hafta güncellemeyi yetiştiremedik derken,olmamış bir şey hakkında yorum yapmak doğru olmaz.Deprem etkisi gösterecek penguen 2 ama şu anda bunun çalışmalarını yapıyorlar.Yanlış uyguladığınız her yöntem ya da geçici çözümlere göre kimse karar veremez.Buldum diyemez.Bu gün aşağıda olan siteniz penguen 2 den sonra tepede olabilir,tepede olan dipte olabilir.
Şu an yapılacak en sağlıklı şey,google önerilerine göre çalışmalara devam edip beklemek diye düşünüyorum.