o kadar konuştuk konuştuk osasuna ilk yarıyı 1-0 önde kapattı, umarım oynamamışındır.. gerçi barca bu 100 tane pozisyon harcadı ilk yarı, ikinci yarı çevirebilirde maçı ama boşu boşuna stress olucan şimdi