Han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O Edirne şubesi. Keşanlıyım bende paşam, Konya'da okuyorum. Elimizden gelen bir şeyse yardımcı olalım.




Bölümünüzde ki Prof.Dr. Emine Özcan, ne mükemmel bir insandır! Kıymetini bilin derim Hocam.
Katılıyorum hocam size herşeyiyle mükemmel bir insan...