Han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O Edirne şubesi. Keşanlıyım bende paşam, Konya'da okuyorum. Elimizden gelen bir şeyse yardımcı olalım.




Bölümünüzde ki Prof.Dr. Emine Özcan, ne mükemmel bir insandır! Kıymetini bilin derim Hocam.
Hocam hangi bölüm?