Alex'i sisteminde düşünmeyebilirsin. Ama efsaneyi takıma küstürüp kırgın olarak gönderemezsin. Ayrıca bazı taraftarlarında Alex'e nankörlük yaptığını düşünüyorum.
Aynen öyle.
+ olarak , bu takımın orta sahasına sneijder' de gelse Alex yine oynasın tam o Fenerbahçeli gibi oynuyor çünkü. Ve Alex inanın bunların hiç birini haketmedi.
Aziz yıldırım kesinlikle aykutu kayırdığı için bu şekilde olduğunu düşünüyorum Alex fenerbahçeden üstündür demiyorum bu lafın arkasına saklanmasın kimse alex bunları haketmedi bu adam durduk yere bu lafları söylemedi diyorum.