o kadar para bayılacaksın ve tasarımı gözardı edeceksin ? tabi zevk meselesi ama ben de arkadaşlar gibi xperia alırdım elimde olsa. ayrıca son çıkan telefonları da gayet iyi donanım /yazılım olarak.