Aslında android kullanan telefonları kendi içlerinde karşılaştırmanız gerekiyor.
Örneğin htc one-x ile samsung galaxy s2 ve s3 leri karşılaştırmalısınız.
Kıyaslama yaptığımda şuan piyasada en iyi android telefonlardan bir tanesi s3'tür.
Htc'yi htc yapan en büyük özelliği bence "sense" arayüzüdür. Gerçekten her insanoğlunun tatması gerekiyor onu. Ben yaşadım ve bambaşka bir duyguydu. Htc kullanan bir kişi bir daha bırakamıyor gerçekten.
Galaxy s2 ise ics ile birlikte samsung telefonlarda, touchwiz adını verdiği kullanıcı arayüzünü kullanıyor. Tam bir işkence, fakat launcher uygulamaları ile bu arayüzden kurtulabiliyoruz. Onun dışında s2'nin diğerlerinden farklı bir yanı yok. Ben galaxy sII kullanıyorum ve çok memnunum. Büyük teknolojik değişiklikler yaşanmadığı sürece değiştirmeyede gerek duymuyorum, herşeyi yapabiliyorum çünkü.
Ama en iyi telefon olarak soracaksınız sIII.
Iphone bence bu telefonlara tasarım ve kullanıcı deneyimi açısından rakip olabilir ve rakiplerini ezici bir şekilde yener.