Alsın fernandes gibi bir oyuncu alexsiz oynamaya alışırız ama bu kadroyla alex'i kesmek mantıklı gelmiyor bana.Atağa kim çıkaracak aralara kim pas atacak ? Anadolu klüplerinde bile 1 tane beyin olur oyun onun üstünden oynanır şu kadroda 1 tane beyin yok oyun kurucu yok.Tekrar söylüyorum alexin kesilmesi şart ancak bu şekil ve bu kadroyla DEĞİL.
aaa hocam unuttun galiba. Selçuk Şahin var bizim beynimiz. Ha bir de Mehmet Topal