NazimMertBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cep telefonu ile ayda ortalama 299 dakika konuşup Avrupa birincisi olduk.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Türkiye'nin mobil telefon kullanımında, abone başı 299 dakika ortalama aylık mobil telefonla konuşma süresiyle Avrupa'da ilk sıraya yükseldiğini bildirdi. Bilişim sektöründe yılın ikinci çeyreğine ilişkin pazar verilerini değerlendiren Yıldırım, Türkiye'yi bilişim alanında Afrika seviyesinden alıp Avrupa seviyesinin bile ilerisine taşıdıklarını söyledi.
vay be.

helal olsun bize ama radyasyon riski var deniyordu