cwr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst segmentteki cihazlar için Fiyat/Performans olarak en iyi telefon Galaxy S2 bence

Ben kendim de kullanıyorum, gerçekten akıcılığı olsun, kamerası olsun, grafik performansı olsun çok iyi
Extra işlemlerde denemelisin