O konuda sorun yok.Sistem bir bütün olduğu için sadece eklenenler sisteme çekiliyor.Bazı sitelere ise yetişemiyor.Mesela r10 dan 5 dakikada 1 çekmesine rağmen,birçok konu kaybolup gidiyor.Sorun günde kaç konu olduğu değil de,mesela sandalye masa satıyorsunuz.Burda günde değil ayda belki bir konu açacaksınız.Bu durumda çok faydası olmayacaktır.Sistem cronla çalıştığı için tek tek site ayarlama şansı yok.Her siteye ayrı cron komutu ayarlasak ta bu da 600 den fazla komut yapar şu anda.1 ay sonrasını düşünmek bile istemiyorum.
Öneriniz mantıklı ama uygulama şansım yok.
Süreyi siteye eklerken ayarlanabiliyor olsa iyi olur. Yani sonuçta herkes 5 dakikada bir içerik eklemiyor. Benim mesela blogum var. Ortalama günde 1 konu açıyorum. Sistemin 30 veya 60 dakikada taraması her iki taraf açısından da daha sağlıklı olur.
Böyle bir ayar koyun bence.