Alex'in yerinde olsam inan lanet okurdum eleştirenlere. Ne kadar nankörsünüz diye. Bu takımın efsanesini heykeli dikilecek adamı insanların ağzına sakız yaptılar. Benim için Aykut Kocaman şu yaptığı hareketle bitmiştir. Her ne kadar Alex twitter olayında haksız da olsa takımı küllerinden doğdurup, tek başına bir çok maç alan Alex bu takıma küstürülmemeliydi. Madem yedek bırakmayı düşünüyordu sene başında harika bir jübile ile takıma veda ettirilmeliydi. Koşmuyor diye eleştirilen Alex'in görevini Cristian Mehmet Topal Selçuk Şahin yapıyor. Alın bu sözde orta saha oyuncularını yanına da 4 defans 7 kişi savunarak şampiyon olursun Aykut. Yazık Fenerbahçe'nin düştüğü durumlara. Tebrikler Aykut Kocaman.