Osman paşa posterine sözüm yok ama
şişme bebeklere Spartak forması giydirecek ve Spartak'ın ezeli rakibi CSKA Moskova lehine tezahürat yaparak moral bozacak. Ayrıca Rus ekibinin maçtan önce kalacağı otelin önünde gösteri yapılıp, rakibin uykusuz kalması sağlanacak
rezillik bu kadar düşürmeyin bence türk futbolu.