Alsın fernandes gibi bir oyuncu alexsiz oynamaya alışırız ama bu kadroyla alex'i kesmek mantıklı gelmiyor bana.Atağa kim çıkaracak aralara kim pas atacak ? Anadolu klüplerinde bile 1 tane beyin olur oyun onun üstünden oynanır şu kadroda 1 tane beyin yok oyun kurucu yok.Tekrar söylüyorum alexin kesilmesi şart ancak bu şekil ve bu kadroyla DEĞİL.