Konu
Alex kadroda yok!
25-08-2012, 12:48:54
#43
NarkozFB!
Alex'siz oynayabiliriz her türlü ama orta sahasız oynayamıyoruz olmuyor Alex'in etkisiz görünmesinin temel nedeni de bu bence orta saha yok takımda.