JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maharaja kardesım sakın ol bak benı ornek al ne kadar sakınım
ya bende sakınım sıkıntı yok ta takımı ne hale getırdı Aykut Kocaman eskiden mac günü bayram günüydü benım ıcın. şimdiyse gram kadar zevk almıyorum. Kör topal oyuncularla oynuyoruz Teknık dırektor desen ne yaptıgı bellı degil. İnan Kasımpaşa maçı vardı dün onun için bile gündüz daha heyecanlıydım izlemek için.