Beyler geçen sene Aykut hocanın takım için neler yaptığını herkes unutuyor galiba . O olmasaydı bu sene ne şampiyonlar liginde olurduk nede Avrupa'da .. Tamam Alex büyük oyuncu benimde en sevdiğim oyuncu ama Aykut hocayıda bu kadar küçük düşürmeyin Aykut hoca Alex'in neresini kıskansın neymiş attığı gol sayısını geçecekmiş böyle şeyler olmaz . Alex'de dahil kimse t.direktörüne '' Kıskanç '' diyemez ..
Sezon sonunda şampiyon olursak herkes sevinecek ve Nasıl Koydu Aykut Kocaman diyecek bu adama güvenin .. Alex zaten gidecek efsanemiz mutlaka geri dönecektir özür dileyip inşallah bu süreçte Avrupa'dan elenmeyiz..
Alex'i yedek klubesınde oturtursun anlarız ama 18 kısılık kadroya almaması skandaldır. Aykut hocanın gecen yılki basarısına laf ettıgımız yok fakat bır gun olsun keyıflı bır mac ızleyemez olduk. Hocanın gorevıde bu. Gecen yıl kupa aldık, ondan oncekı yıl sampıyonluk ıyı guzel hos ama alınan kupanın onemı yok bnm ıcın. 1 yılda bı ton mac ızlıyoruz ben bu maclarda keyıflı futbol ıstıyorum. Cunku ben futbolu sevıyorum. Futbolu fenerbahceyle sevıyorum. Kupaları değil.