Yoksa yok. Ben haticeye değil neticeye bakarım. Geçen yılı hatırlayın kim beklerdi o kadro revizyonunu? Ama ne oldu? Takım olduk, son maça kadar şampiyonluğu kovaladık. Doğrular olduğu kadar hatalar da olacaktır. Önemli olan sonuca ulaşıp ulaşamamak.