merhaba.
orjinal tema :
http://themetie.com/unstandard/
istediğim tema :
http://fontfabric.com/
bu hale nasıl getirebilirim.. yardımcı olacak kimse var mı ? aynı temalar ama bana yan menü genişliği ve header kısmının aynısı olması lazım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:50:04 -->-> Daha önceki mesaj 13:30:40 --
yardımcı olacak arkadaşa twitter 78.xx k bir ünlü hesabından reklamını yapabilirim..