merhaba.

orjinal tema : http://themetie.com/unstandard/

istediğim tema : http://fontfabric.com/

bu hale nasıl getirebilirim.. yardımcı olacak kimse var mı ? aynı temalar ama bana yan menü genişliği ve header kısmının aynısı olması lazım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:50:04 -->-> Daha önceki mesaj 13:30:40 --

yardımcı olacak arkadaşa twitter 78.xx k bir ünlü hesabından reklamını yapabilirim..