Merhaba

CPanel'den açtığım mail adresimi Mozilla Thunderbird ile kullanıyorum, kullanmak istiyordum. Ancak gönderdiğim bir mail, direkt gmail'in spam kutusuna düştü. Üstelik içerisinde hiçbir link de yoktu. CPanel'deki SPF kaydı kısmından hepsini aktif ettim, başkaca da bir şey yapmadım. Ne yapabilirim ?