bodyforumtr'yi takip etseniz derken oradaki amatör sporcuları kastetmedim, profesyonel başarılı sporcuların makaleleri, röportajları var(çevirileri), tam tersini deseniz bir nebze, profesyonel sporcular çok fazla kullanıyor yapsa iyi olur derseniz neyse, ama amatör sporcu hele Türkiyedeyse zaten 2,3 kiloluk protein tozunu neredeyse 2,5 3 ayda bitiriyor, bu kadarlık kullanımla sağlığa zarar vermesi mümkün değil, ha tabii vücudunuza uygun mu baştan doktora danışmak lazım o ayrı, herkese göre olmayabilir, ben baştan da doktora gittim, düzenli olarak da kontrolden geçerim, bırakın zararı, en ufak bir eksiklik, sorun yok vücudumda multivitaminler ve protein tozu takviyeli, sağlıklı beslenme ile. Her neyse dediğim gibi bir doktora danışın, zaten vücudunuzda bir sorun yoksa doktor kullanmanızda bir sorun olmadığını, protein tozunun steroid gibi kasları şişirmediğini, sadece tavuk, yumurta vs. gibi protein kaynağı olduğunu söyleyecektir.
bu son yazdıgınızın aksı bırsey yok yazımda zaten. İnsan yapısı ile de oldukca alakalı bır durum. Her ınsanda aynı etkıyı, aynı yararı ve aynı zararı gostermez. Benım soylemek ıstedıgım de açık ve net zaten. Kolay gelsın.