Nbilecen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işlev değil sorduğum hocam ben asıl görünüm olarak öyle olsun istiyorum mesele o...
miniminnacık bir html ve css ile istediğin görünümü verebilirsin. Ya da aynısını saatlerce arayabilirsin, tercih senin.