Merhaba arkadaşlar

php scriptimizi windows serverda çalıştırmak zorundayız. Daha önce .htaccess desteği vardı sıkıntı yoktu.

Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım veya en azından fikir bekliyorum