Ne kadar yazmayayım desemde tutamıyorum, yazık gerçekten Sultan Süleyman yerine Mustafa Kemal farklı gösterilseydi Türkiye ayağı kalkardı... Evliya derecesindeki adamı nasıl tanıttılar ve yabancı ülkerede de nasıl pazarlıyorlar yazık...
Aynen öyle dediklerine katılıyorum iğreniyorum bu şerefsizlerden