Resmi görüp tam konuyu okumaya başlayınca bende yapılan yanlışı kınıyorsun sanmıştım, meğersem Göztepe'nin marifetini Gs kullandı diye kızıyormuşsun yapılanı doğru bulman ilginç doğrusu