Bir sürü firma var uygun olmayan, etik dışı şeyler yapıyorlar. Olan; önlemini almamış, olaydan habersiz oyunculara oluyor. Herkese zarar veriyorlar bence. Oyunun ana menüsü bozula bozula TR serverlarını bıraktım artık. Steamden yurt dışındaki sunucularda oynuyorum ve hayret verici derecede kaliteli olanlara rastlıyorum.
250-300 Pingle mi oynuyorsunuz