Gerçekten anlamak mümkün değil.Türkiye'de maalesef oyun sektörü hiç iç açıcı değil.Bazı firmalar elinden geleni yaparken ve bir şeyler üretirken, bazı firmalar ise üretmek yerine var olanı çalmayı düşünüyorlar...Acınası haller