TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar yazmayayım desemde tutamıyorum, yazık gerçekten Sultan Süleyman yerine Mustafa Kemal farklı gösterilseydi Türkiye ayağı kalkardı... Evliya derecesindeki adamı nasıl tanıttılar ve yabancı ülkerede de nasıl pazarlıyorlar yazık...
Ah be kardeşim ne güzelde yamışsın sen öyle. Umarım senin gösteremediğin sabrı şuan gösterebilirim.