Ne kadar yazmayayım desemde tutamıyorum, yazık gerçekten Sultan Süleyman yerine Mustafa Kemal farklı gösterilseydi Türkiye ayağı kalkardı... Evliya derecesindeki adamı nasıl tanıttılar ve yabancı ülkerede de nasıl pazarlıyorlar yazık...