S.a. arkadaşlar,
Kis lisanslı alıcam 1 yıllık..Key lisanslı ve yasal olucak ve sorun çıkarmayacak.. Yenilemem gerekiyor.. Çakma sorun çıkaracak keylere ve girişimlere yeltenmeyiniz lütfen.. Sorunsuz bir alışveriş olsun istiyorum.