Derler ya ''insan eş bulur, arkadaş bulur, sevgili bulur, para ve iş bulur, ama ana - baba bulunmaz. Sadece bir hakkın vardır.'' diye. Gerçekten zor durum. Allah babanıza rahmet size de sabır versin. Başınız sağolsun.