geçmiş olsun hocam, inş. çözersin sıkıntıyı.

eleman ben de moil.com sanıyordum backorder vermiştim, inanın *********** değilim parayı iade edecem ama hala domain gelmedi vs. demiş

biriside heros nerede konuya bakmıyor felan demiş hocam sıcağı sıcağına ilgilen.